Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Αύριο Τετάρτη 9 Νοεμβρίου λήγει η προθεσμία πληρωμής...

Μέχρι αύριο 09/11/2011 , μπορεί να πληρωθεί στις Τράπεζες ή στις Δ.Ο.Υ.  η δόση του Οκτωβρίου που αφορα στο Φόρο Εισοδήματος , στην Εισφορά Αλληλεγγύης και στο Τέλος Επιτηδεύματος.
Μετά την Τετάρτη οι παραπάνω φόροι επιβαρύνονται με προσαύξηση 1%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου